این یک صفحه نمونه است.

بررسی کلی

سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 30 روز طول می کشد. اگر 30 روز از خرید شما گذشته باشد ، ما نمی توانیم بازپرداخت یا تعویض کامل را به شما ارائه دهیم.

برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، مورد شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی که شما آن را دریافت کردید. این نیز باید در بسته بندی اصلی باشد.

انواع مختلفی از کالاها از بازگشت خارج می شوند. کالاهای فاسد شده مانند غذا، گل ها، روزنامه ها یا مجلات نمی توانند بازگردند. ما همچنین محصولاتی را که کالاهای صمیمی یا بهداشتی، مواد خطرناک یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال هستند را قبول نمی کنیم.

موارد اضافی غیر قابل بازگشت:

  • کارت هدیه
  • محصولات نرم افزاری قابل دانلود
  • برخی از اقلام مراقبت های بهداشتی و شخصی

برای تکمیل بازگشت خود، ما نیاز به دریافت یا اثبات خرید داریم.

لطفا خرید خود را به تولید کننده ارسال نکنید.

شرایط خاصی وجود دارد که تنها بازپرداخت جزئی اعطا می شود:

  • کتاب با علائم آشکار استفاده
  • CD، DVD، VHS نوار، نرم افزار، بازی ویدئویی، نوار کاست یا ضبط وینیل که باز شده است.
  • هر موردی که در شرایط اصلی آن نیست، به دلایل خطای ما آسیب دیده یا از دست رفته است.
  • هر موردی که بیش از 30 روز پس از زایمان تحویل است

بازپرداخت

هنگامی که بازگشت شما دریافت می شود و بازرسی می شود، ما به شما یک ایمیل به شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که آیتم بازگشتی شما را دریافت کرده ایم. ما همچنین از تأیید یا رد بازپرداخت شما مطلع خواهیم شد.

اگر شما تایید شده اید، پس بازپرداخت شما پردازش می شود، و اعتبار به طور خودکار به کارت اعتباری شما یا روش اصلی پرداخت، در یک مقدار مشخصی از روزها اعمال می شود.

بازپرداخت دیر یا گم شده

اگر هنوز بازپرداخت نشده اید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.

سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است قبل از اینکه بازپرداخت شما رسما ارسال شود، ممکن است کمی طول بکشد.

بعد با بانک خود تماس بگیرید اغلب زمان پردازش قبل از ارسال بازپرداخت وجود دارد.

اگر شما تمام این کار را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفا با ما تماس بگیرید {آدرس ایمیل}.

موارد فروشی

فقط اقلام قیمت معمولی ممکن است بازپرداخت شود. اقلام فروش را نمی توان بازپرداخت کرد.

مبادلات

ما فقط موارد را جایگزین می کنیم اگر آنها معیوب یا آسیب دیده باشند. اگر شما نیاز به مبادله آن را برای همان مورد، به ما ایمیل در {آدرس ایمیل} و ارسال مورد خود را به: {آدرس فیزیکی}.

هدایا

اگر آیتم به عنوان یک هدیه به طور مستقیم خریداری شده و به طور مستقیم به شما تحویل داده شود، شما یک اعتبار هدیه برای ارزش بازگشت خود دریافت خواهید کرد. هنگامی که آیتم بازگشتی دریافت می شود، یک گواهی هدیه به شما ارسال خواهد شد.

اگر آیتم به عنوان یک هدیه به عنوان یک هدیه مشخص نشود، یا هدایای هدیه سفارش خود را به خود اختصاص داده است تا بعدا به شما بدهد، ما بازپرداختی را به گیرنده هدیه ارسال خواهیم کرد و آنها در مورد بازگشت شما پیدا خواهند کرد.

ارسال و بازگردانی

برای بازگشت محصول خود، باید محصول خود را به آدرس: {آدرس فیزیکی} ارسال کنید.

شما مسئول پرداخت هزینه حمل و نقل خود برای بازگرداندن کالای خود خواهید بود. هزینه حمل و نقل غیر قابل استرداد است. در صورت دریافت بازپرداخت ، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر می شود.

بسته به محل زندگی شما ، ممکن است مدت زمان لازم برای رسیدن محصول مبادله شده به شما متفاوت باشد.

اگر کالاهای گران تر را برمی گردانید ، ممکن است از خدمات حمل و نقل قابل پیگیری یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم.

به کمک نیاز دارید؟

برای س سوالات مربوط به بازپرداخت و بازگشت ، با ما در {ایمیل} تماس بگیرید.

مقایسه ویژگی ها
برای مقایسه ویژگی ها را اضافه کنید.